Wikipedia kaze o kichu sledece...


Kič
je niskovredno stvaralaštvo sa umetničkim pretenzijama i ciljem dostupnosti što širem krugu ljudi.

Postoji nekoliko karakterističnih definicija kiča i sve one opisuju kič kao lošu pojavu, kao robu čiji je jedini cilj da se proda.

Kič je proizvod koji podseća na umetnost jer je, poput nje, dostupan čulima.

Kič je dopadljiv, bez obzira o kojoj vrsti umetnosti je reč. Pri stvaranju kiča koriste se umilne boje ili melodije koje mogu izazvati uživanje i zadovoljstvo, ali ne i misaoni ili duhovni napor.

Dakle, kič pobuđuje površna i trenutna osećanja, kao što su smeh ili plač prilikom gledanja neke televizijske teledrame.

Kič postoji zahvaljujući ljudima koji ga kupuju, tzv. „kič-ljudima“ kojima on zadovoljava njihove potrebe.


понедељак, 25. мај 2009.

e ovo je bilo prijatno iznenađenje za mene...



Devojci tj. ženi sa leve slike sam prvenstveno prišla jer sam predpostavljala da se uklapa u skalu do 25 godina koju sam ja odredila da bude u ovoj anketi, prvo iznenađenje bilo je to što je prešla taj prag davno, daaaavno...pre 17 godina, drugo iznenađenje su bili njeni hobiji (jezici, slikarstvo, padobranstvo...), muzika: Prodigy, RnB... Izlasci su joj veoma važni zbog komunikacije sa drugima, a mesta gde izlazi su salaš (ne znam koji), Lazino Tele, Trčika...
Devojka sa desne strane je diplomirana ekonomistkinja, sluša komercijalu (mada ja mislim da pod tim podrazumeva onaj moj omiljeni pravac "sve"), slabo izlazi i uzor joj je Mlađan Dinkić jer je iz njene profesije.
Iznenađenje je bilo veće, tj.blago čuđenje za ženu sa leve strane, mada i ovaj Mlađan me je prilično iznenadio :)

2 коментара:

  1. Žena uživa u životu :)Dobro izgleda,mesta na koja izlazi se i meni sviđaju,kao i muzika koju sluša...daleko je ona od kiča:)

    ОдговориИзбриши
  2. Tema koju si odabrala je veoma osetljiva i diskutabilna i iskreno bavila bih se tom temom samo da moram:)Lepo je što si priznala da nisi potvrdila svoje mišljenje o određenom tipu devojaka. Sve devojke mi izgledaju pristojno, naravno da u N.S-u ima "kič" devojaka i to mnogo ali kič je relativan pojam i ono što je za tebe kič, za mene nije.

    ОдговориИзбриши