Wikipedia kaze o kichu sledece...


Kič
je niskovredno stvaralaštvo sa umetničkim pretenzijama i ciljem dostupnosti što širem krugu ljudi.

Postoji nekoliko karakterističnih definicija kiča i sve one opisuju kič kao lošu pojavu, kao robu čiji je jedini cilj da se proda.

Kič je proizvod koji podseća na umetnost jer je, poput nje, dostupan čulima.

Kič je dopadljiv, bez obzira o kojoj vrsti umetnosti je reč. Pri stvaranju kiča koriste se umilne boje ili melodije koje mogu izazvati uživanje i zadovoljstvo, ali ne i misaoni ili duhovni napor.

Dakle, kič pobuđuje površna i trenutna osećanja, kao što su smeh ili plač prilikom gledanja neke televizijske teledrame.

Kič postoji zahvaljujući ljudima koji ga kupuju, tzv. „kič-ljudima“ kojima on zadovoljava njihove potrebe.


понедељак, 25. мај 2009.

pa da sumiramo rezultate ankete

Prvo i osnovno: ili sam ja živela u zabludi o mojoj "omiljenoj" kategoriji devojaka ili leto nije njihovo godišnje doba. Najmanje je njih bilo... tačnije, jedva sam po koju našla, a i kad je nađem one su prikrivene folkerke... da ne kažem folirantkinje :) naime...
evo nekih statistika:
- anketiranih ženskih osoba je bilo: 21
- najstarija ima 42 godine (a izgleda kao da (brat bratu) ima 30 - bez preterivanja)
a najmlađa ima 18 godina.
- od njih 21 - 9 su zaposlene (5 za stalno)

i sada kreće ono zanimljivo:
- 9 devojaka sluša SVE?!?!?! (to znači voli narodnjake ali glupo joj da kaže, a to nisam zaključila na osnovu tog pravca muzike koji se zove "sve", već na osnovu mesta gde izlaze - gde se sluša narodna muzika)

- od tih 9 - 6 živi u Novom Sadu (od njih 6 dve su stalno zaposlene ostale su studentkinje i maturantkinje)
- sve osim jedne, od medija, redovno prate televiziju i internet, garderoba im je jako važna i nemaju uzore (a ta jedna je udata i moj utisak o njoj je da je ona sa svojih 26 godina i srednjom frizerskom potpuno nezainteresovana za išta - kažem, subjektivni utisak)

1 коментар:

  1. Biću iskrena.Meni se tema koju si ti izabrala uopšte ne dopada.Prvenstveno, što si ti tome pristupila sa određenom vrstom predrasuda. Takav tvoj stav prema devojkama (čija sam i ja predstavnica) vređa, a kako je tvoja anketa pokazala, i nema veze sa stvarnom situacijom. To što devojke i žene vode računa o svom izgledu i garderobi ne znači (a anketa je to i pokazala) da su glupe i neobrazovane. Isto tako, muzika koju slušaju ("narodnjaci"), ne umanjuju njihove intelektualne sposobnosti (po anketi-većina devojaka su obrazovane). Takođe, boja kose apsolutno ništa ne govori o karakteru neke osobe, osim ljudima koji imaju predrasude. Zaključak je da mi se ne dopada i čudi me tvoj stav prema ljudima, konkretno- prema devojkama.

    ОдговориИзбриши