Wikipedia kaze o kichu sledece...


Kič
je niskovredno stvaralaštvo sa umetničkim pretenzijama i ciljem dostupnosti što širem krugu ljudi.

Postoji nekoliko karakterističnih definicija kiča i sve one opisuju kič kao lošu pojavu, kao robu čiji je jedini cilj da se proda.

Kič je proizvod koji podseća na umetnost jer je, poput nje, dostupan čulima.

Kič je dopadljiv, bez obzira o kojoj vrsti umetnosti je reč. Pri stvaranju kiča koriste se umilne boje ili melodije koje mogu izazvati uživanje i zadovoljstvo, ali ne i misaoni ili duhovni napor.

Dakle, kič pobuđuje površna i trenutna osećanja, kao što su smeh ili plač prilikom gledanja neke televizijske teledrame.

Kič postoji zahvaljujući ljudima koji ga kupuju, tzv. „kič-ljudima“ kojima on zadovoljava njihove potrebe.


недеља, 3. мај 2009.

!!u fokusu!!

Tema mog bloga je >>kič kao svakodnevnica<< u okviru koje ću se baviti kičom koji se odnosi na vizuelni identitet mladih devojaka u Novom Sadu. U anketi koju ću napraviti ispitivaću devojke mladjeg uzrasta (od 15 do 25 godina). Cilj ankete je da pronađem zajedničke karakteristike devojaka koje se oblače na veoma sličan način, da vidim da li kopiraju nečiji imidž i kako to utiče na njih i njihovo društvo.

Medij, koji će pratiti moju analizu i istraživanje, biće fotografije devojaka koje ću anketirati, uz njihovu saglasnost.

Нема коментара:

Постави коментар